تامین ۱۰ دستگاه آمبولانس برای نیاز زائران اربعین  

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از تامین۱۰ دستگاه آمبولانس در زمینه خدمت‌رسانی به زائران اربعین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عبدالرحمن روحانی، رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: هم چنین 50 نفر از کارکنان واحدهای فوریت‌های پزشکی شهرستان برای توسعه خدمات و تأمین نیازهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان در این مدت به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

وی افزود: بیش از این نیز 10 دستگاه آمبولانس به جهت تأمین نیازهای شهروندان و زائران اربعین حسینی اختصاص و در صورت نیاز خدمات بهداشتی و درمانی لازم را  به عاشقان اهل بیت(ع) ارائه می‌کنند.

روحانی عنوان کرد: بیمارستان امام علی(ع) به جهت حضور شهروندان و زائران اربعین آماده‌سازی و تیم‌های فوریت‌های پزشکی نیز در محل تردد و اسکان زائران داخلی و خارجی مستقر و در صورت نیاز و در کم‌ترین زمان ممکن وارد عمل می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک بیان داشت: با توجه به حضور گسترده زائران اربعین و عبور و اسکان آن‌ها در شهرستان تمام بخش‌های درمانی اندیمشک برای تأمین نیازهای زائران به حالت آماده باش در آمده و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی گفت: خدمات حوزه بهداشت و درمان تا پایان سفر معنوی و حضور زائران اربعین در شهرستان به عاشقان اهل بیت(ع) ارائه می‌شود.

انتهای پیام/م

خدمات رسانی بهداشت و درمان به زائران اربعین

برچسب ها: اربعین ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.